http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_928825601.jpg

Жанр: трилер, бойовик, фантастика, драма, екшн, мелодрама
Режисер: Тоні Скотт
Сценарист: Білл Марсілії, Террі Россіо
Оператор: Пол Кемерон
Актори: Дензел Вашингтон, Вел Кілмер, Пола Петтон, Джеймс Кевізел
Країна-виробник: США
Кіностудія: Touchstone Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Scott Free Productions
Мова: англійська / українська (дубльований переклад)

Про фільм:
Кожний з нас хоч би раз в житті переживав дивне відчуття дежа вю - спалах в підсвідомості, коли здається, що ти вже десь бачив людину, з якою тільки що познайомився, або бував в місці, куди насправді потрапив вперше в житті. А що коли насправді це попередження минулого або підказка з майбутнього? Думаєш, тобі це здається? Обернися... і подивися ще раз!

Сюжет:
Після таємничого вибуху порому з відпочиваючими, який стався під час Нью-Орлеанського карнавалу, сумний аґент ФБР Даґ Карлін отримує унікальну можливість перемотати час назад та прискіпливо вивчити обставини трагедії. Нова суворо конспірована експериментальна технологія допомагає детективу не лише розплутати справу, а й проникнутись щирими почуттями до однієї з жертв вибуху – темношкірої дівчини у ситцевій сукні в горошок. Режисер Тоні Скотт продовжує доводити навколишньому світові, що він не менш вартісна творча величина, ніж його рідний брат Рідлі, і останнім часом йому це блискуче вдається. У головній ролі знову, як і в чудовому "Гніві", чи не найкращий афроамериканський актор сучасности Дензел Вашингтон. Нова стрічка так само дивує оригінальним синтезом "монтажу атракціонів" з типовим брукгаймерівським "бабабахом"...
Цікаві факти:
* Щоб підкреслити реалістичність дій, Джері Брукхаймер і Тоні Скотт запросили на майданчик декількох консультантів з Бюро по алкоголю, тютюну та вогнепальної зброї - агентства, що в реальному житті веде розслідування всіх великих терактів з використанням вибухових речовин. Вони, зокрема, розслідували такі сумні події, як трагічний підрив будівлі Альфреда Е. Марра в Оклахомі і вибух автомобіля біля Світового торгового центру в 1993 році. Серед консультантів був і відставний співробітник агентства Джеррі Радд, який 20 років займався розслідуванням подібних масштабних інцидентів.
* Особливо важко довелося Джиму Кевізелу, що грає головного підозрюваного у вибуху, Урстадта. В одній захоплюючої сцені Урстадта збиває машина; на зйомках ця ситуація була змодельована з приголомшливою реалістичністю: перед цим Кевізела, заради його ж безпеки, розмістили в сталевій клітці. Актор згадує: «Мене посадили в клітку, потім на мене понеслися дві машини. Мені довелося зібрати всю волю в кулак, щоб не відмовитися. Я думав тільки про одне: якщо клітка не витримає - прощайте, ноги ».
* Кевізелк також довелося стріляти з автоматів МР-5, що вимагає особливої фізичної підготовки. Перед зйомками він тренувався з співробітниками Агентства, які дали йому відчути повною мірою міць цієї зброї, забезпечивши його бойовими патронами.
* Тим часом, актрисі Поллі Паттон довелось не тільки побути пов`язаною з кляпом у роті, побитою і залізти в чорний мішок на блискавці, але і зніматися в глибині вод річки Міссісіпі, з 5-фунтовим автомобільним кермом, прив`язаним до рук.
* Більшість сцен погоні знято на мосту через Міссісіпі, який сполучає східний і західний береги Нового Орлеана. Висота моста - близько 100 метрів, тому ніяких помилок бути не могло, особливо при зіткненні машин. Координатор трюків Чак Пічерні Stunts Unlimited коментує: «Все повинно було бути зроблено чітко. Ми повинні були зробити погоню на мосту захоплюючою, але в той же час не забути про безпеку і про те, що ми перекриваємо таку важливу міську артерію. Думаю, кількість людей, що працюють над постановкою трюків, включаючи місцевих водіїв та професійних каскадерів іноді доходило до 50-и людей ».
* На зйомках застосовувалася камера Time Track виробництва Digital Air, часто використовується в кіно для створення ефекту «замороженого руху». Під час зйомки інтер`єрів в будинку Клер кожен рух підлоги Петтон залишає за собою слід, що створює дивовижний примарний ефект, ніби цю сцену знімали 160 об`єктивів, збудованих в ряд. Камера Lydar, розроблена для військових потреб, використовувалася для сканування приміщень - наприклад, будинки Клер - і побудови діаграм, які виводяться на екрани в лабораторії. Технологія Lydar не може сканувати людей, тому Тоні Скотт попросив компанію Asylum, що робила спецефекти для фільму, створити комп`ютерну версію проекції людини. Компанія Asylum створила для картини 100 додаткових планів з візуальними ефектами.
* Крім цього, при зйомках використовувався ряд військових технологій - таких, як Infrared, Thermal Imaging і Heat Impulse; завдяки їм дії стали ще більш реалістичними.
* Намір розпочати зйомки фільму в жовтні 2005 року; після руйнування міста ураганом «Катріна» проект був поставлений на межу закриття. Після відновлення проекту «Дежа вю» став першим фільмом, зйомки якого почалися в зруйнованому місті.
* Ідея фільму була частково запозичена з роману Орсона Скотта Карда «Спокута Христофора Колумба», що описує дві різні історії людства, в обох з яких створені організації з перегляду історичних подій. Деякі з членів цих організацій вирішують особисто змінити минуле і здійснюють стрибок.
* Білл Марсіан почав писати сценарій фільму ще в 1997 році.
Розмір: 1,36 Gb.
Тривалість: 02:01:13
Відео: XviD; 704x288; 1416 Kbps; 0,29 b/px
Аудіо: українська AC3 DD 2.1; 192 Kbps; 48000 Hz
Переклад: професійний дубляж
Скріншоти:

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_465433793.jpg

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_469222221.jpg

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_932909052.jpg

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_1569852807.jpg

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_1163412620.jpg

http://dn1.berloga.net/104897/berloga.net_1888972091.jpg

ТОРРЕНТ